Sanne Erin Brandsma

Foto’s:
179

Over mij

Een spontane, enthousiaste pretbek van 21. Creatief, sportief, grensverleggend en een mensenmens. Net afgestudeerd en geen idee van wat ze nu echt wil behalve reizen; andere landen, culturen, gewoontes, tradities, natuur, eten en mensen zien, proeven, ruiken, voelen en ontmoeten.

Over mijn reis

Neem twee meiden met dezelfde kleine meisjes droom 'wereldreiziger worden', laat ze dezelfde opleiding doen en zet ze vier jaar in dezelfde klas, laat ze dikke vriendinnen worden en samen afstuderen. Dan ontkom je er niet aan dat ze, zodra ze dat papiertje binnen hebben, er vandoor gaan. Een jaar lang reizen door Azië, startend in Nepal met een Himalaya trektocht. India, Myanmar, Laos, Vietnam, Cambodja, Indonesië en de Filipijnen op de planning.

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Kroatië, Maleisië, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.