Nederland: 3 months to go!

19 oktober 2017 - Groningen, Nederland

​Mezelf kennende ga ik het erg moeilijk krijgen om een blog bij te houden, maar aangezien ik een ontzettend nieuwsgierige Pake heb, heeft hij me overtuigd om de uitdaging aan te gaan. Ik weet namelijk wel hoe het anders gaat als ik straks weg ben; Elke week berichtjes van verschillende mensen met dezelfde vraag 'hoe gaat het met je San?!'

Ik ga deze website gebruiken om iedereen die daar behoefte aan heeft op de hoogte te houden van mijn reis door Azië! Voor degene die het namelijk nog niet weet: 4 februari vertrek ik samen met Jeske naar Azië voor maximaal een jaar! We beginnen onze reis in Nepal om vervolgens door te reizen naar India, Myanmar, India, Laos, Vietnam, Cambodja en Indonesië.

Vaccinaties

Ondertussen ben ik heel druk met het kopen van alle travelgear, uitzoeken van die vreselijke verzekeringen, beseffen dat ik echt weg ga, laat ik me helemaal platspuiten met vaccinaties en wordt mijn gele boekje eindelijk volgeschreven.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn avonturen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Daarnaast heb ik een Instagram-account waarop je een selectie van mijn foto's terug kunt vinden: sanneerinbrandsma

1. Reislogger:
    19 oktober 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jeske:
    21 oktober 2017